Bjelopoljac Mirsad Badžić ulovio klena sa dvoje usta!

Foto: Mirsad Badžić

Speleolog i taksista iz Bijelog Polja Mirsad Badžić ulovio je juče ujutro, na prvom zabačaju, u mjestu Goja, u blizini istoimenog restorana, klena teškog oko 300 grama sa dvoje usta!

“Bavim se sportskim ribolovom i na pecanje idem kad god imam slobodnog vremena. S obzirom na to da u posljednjih nekoliko mjeseci uzvodno prema Bijelom Polju i dalje prema Beranama slabo ima ribe, otišao sam nizvodno i zaustavio se blizu mosta u Goji. I samo što sam zabacio udicu riba se zakačila. Zatečen što sam iz prvog pokušaja izvukao ribu još više sam se iznenadio kada sam je ugledao. Dosad nijesam imao sličan ulov i prosto nijesam mogao da povjerujem šta vidim. Nekoliko puta sam provjeravao i ustanovio da klen kojeg sam upecao ima dvoje usta što je prvi put zabilježeno na ovim prostorima. Odmah sam stupio u kontakt sa čelnicima Ribolovnog društva ‘Sinjavac’. Oni su brzo došli na lice mjesta gdje sam im predao dvoustog klena”, ispričao je Badžić, naglašavajući da je najvjerovatnije u pitanju genetski poremećaj, ali da će konačan sud o nesvakidašnjoj vrsti koju je upecao dati stručnjaci iz te oblasti.

Klen je deponovan u specijalnu posudu kako bi ostao u prvobitnom stanju, i, kako je saopštio Ismet Softić, prvi čovjek „Sinjavca”, konsultovaće se sa stručnjacima, prije svih sa velikim zaljubljenikom u Lim, ihtiologom prof. dr Danilom Mrdakom sa podgoričkog Univerziteta, piše “Dan”.

“Učinićemo sve kako bi klen ostao u dobrom stanju, a na stručnjacima iz ove oblasti je da ispitaju razlog anomalije. Ono što je sigurno jeste činjenica da ovakav ulov dosad nije zabilježen na našem području”, pojasnio je Softić.